Friday, July 13, 2018

O ideie simplă, dar de nota 10

Toată lumea știe că atunci când cumpără un tub de super glue, după o primă utilizare, riscul de uscare este enorm și deci de pierdere a conținutului cred că depășește 90%. Deci soluția este aceea ce a face utbul cu mult mai mic și după o utilizare, cel mult două, conținutul să se termine și tubul să fie aruncat. În acest fel pierderea este minimă. Ideia este de un simplism violent, numai că trebuia să-i bubuie prin cap cuiva. Nu că mi-a bubuit mie. Nu. Dar am văzut-o azi implementată și în gândul meu l-am felicitat pe cel care a avuot-o. Drept care am cumpărat un set de tubușoare, căci de mare trebuință îmi sunt astfel organizate.


O ideie simplă, dar de nota 10 nu ne vine în minte cu una sau cu două. Trebuie o mică sclipire sau o inteligență ceva mai sus decât media. Așa este făcută viața, din mărunțișuri cu care ne întâlnim zi de zi, clipă de clipă, dar despre care nu cugetăm din superficialitate sau din neglijență.


(13 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment