Friday, July 27, 2018

365 împotriva României: Anca DRAGU și PALIU și țara ei de doi lei

Anca DRAGU și PALIU a fost ministru al finanțelor în guvernul lui Dacian CIOLOȘ, ministru cu o mentalitate bolșevică, precis coborâtoare dintr-un stalinism obscuri, pentru că prin tot ceea ce a făcut și a zis, mi-a demonstrat că ea este omul evidențelor, gen apa e udă, fierul înroșit frige, gheața e rece și iarna ninge. Sau ar trebui să ningă dacă. De multe ori și evidențele ne înșeală, dar trebuie să admitem și așa ceva când și când.
Am văzut extrem de mulți oameni limitați care nu au capacitatea să facă niște mici scamatorii pentru
a nu se da în stambă și să se facă de cacao pentru totdeauna. Ei bine, această Anca DRAGU și PALIU nu a avut abilitatea să tacă la momentul potrivit. Și a scăpat prostia aceea că românul trebuie să se obișnuiască să muncească și pe 2 lei pe zi. Ea, în aia mă-sii pe doi lei a muncit ca slugă la străini și tot pe doi lei muncea la minister, unde numai porcării făcea? Mă îndoiesc, că rezultă că nu a disprețuit nici ea și nici bărbatul ei banul care pica din cer, adică din buget.
Despre lipsa de tact și de înțelepciune a acestei femei ar trebui să scriu 1.000 de pagini, dar nu-mi pierd timpul cu deducțiile ei primitive de copil de clasa a I-a la peste 40 de ani. Chestia cu covrigul, chestia cu medicamentele, chestia cu gaura, sunt duc la deducții de Gâgă și nici nu mă miră că uitasem de ea, până când cineva, un indian din tribul havasupai  m-a întrebat  în Grand Canyon dacă știu cine este Anca DRAGU. M-am făcut de rușine că eu nu știam, dar o vânzătoare de la un chiosc de băuturi răcoritoare s-a băgat în vorbă și a turuit vreo 10 minute cu detalii din wikipedia descriind exact cine eeste respectiva. M-am făcut mic, mic de tot și am plecat ne rușinat.




(27 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment