Wednesday, July 25, 2018

365 împotriva României: Mugur ISĂRESCU un om trăitor în preistorie

Despre Gică PETRESCU se zicea eternul Gică, pentru că era în activitate la o vârstă când alții nu mai aveau voce demult. Mugur ISĂRESCU este și el etern pe poziție de aproape trei decenii. Și degeaba, căci în toți anii, Mugur ISĂRESCU doar a mimat că este un interesant, că e deținătorul marilor adevăruri. Eu nu cred nimic. Știu doar că acest Mugur ISĂRESCU nu a venit niciodată cu o ideie constructivă, ceva care să ducă la un salt calitativ în țară. Mugur ISĂRESCU doar a tras semnale de alarmă. El nu a fost în stare să facă nici o propunere interesantă, care să dea o imagine nouă despre cum va arăta o Românie prosperă, în care el Mugur ISĂRESCU să fi spus multe lucruri despre cum trebuie să crească nivelul de trai, cum trebuie să se dezvolte industria.
Dacă era așa de măreț, Mugur ISĂRESCU ar fi făcut și el ceva care să ducă la situația în care noi să fi fost cu euro de câțiva ani și nu să ne spârcâim că prin 2030 vom fi cu euro în piață. Mugur ISĂRESCU și acum are niște dubii că vom avea și noi euro vreodată. El știe doar să tragă semnale de alarmă, să spună că nu e bine să se facă aia, sau ailaltă. 
De vreo câteva ori l-am auzit în Aula Magna din ASE vorbind, făcând pe interesantul și mai potrivindu-și un pic ochelarii săi fini. Nici nu știu cum a făcut trecerea de la REI la Finanțe șeful BNR Mugur ISĂRESCU, dar dacă a făcut-o înseamnă că există. Oricum, stând atât de mult în șefia băncii centrale și neaducând nimic pozitiv, consider că ne-a tras în urmă mult rău de tot.
Eu sunt ca la doctor. Mie nu trebuie să-mi spui ce nu am voie să fac, ci tocmai ce am voie să fac. Mie nu trebuie să-mi spui ce nu am voie să mănânc, ci ce am voie să mănânc și încă să mănânc oricât de mult fără să mi se întâmple ceva nasol.

(25 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment