Wednesday, July 25, 2018

365 împotriva României: Ion Traian ȘTEFĂNESCU demolatorul ciberneticii

Pe când era prim-secretar la UTC, Ion Traian ȘTEFĂNESCU s-a ridicat într-o plenară a CC a PCR și a vorbit doar câteva minute, spunând numai minciuni stupide, exact ala cum îi stătea unui politruc care executa la comandă ceea ce îi cereau stăpânii, căci nio slugă nu procedează altfel. Ceea ce a zis, a fost preluat și de a doua zi Facultatea de Calcul Economic și Cibernetică Economică a fost încălecată de cei din catedra de Planificare, obținându-se Facultatea de Planificare și Cibernetică Economică. Era parcă în anul 1978. Nenorocirea s-a prelungit până în 22 Decembrie 1989 când a început Reboluția, iar în 1990 deja se revenise la normal, funcționa Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică. Ion Traian ȘTEFĂNESCU a lucrat se pare și prin ASE, dar de câte ori l-am văzut m-am abținut să nu-i reproșez marea măgărie pe acre a făcut-o. Era însă un bătrânel și nu cred că merita ca eu să-i amărăsc zilele cu înjurăturile mele, pentru că eu știu să înjur și birjarii sunt mici copii pe lângă talentele mele în domeniu.
Singurul lucru rămas în picioare a fost Uzinele Dacia, căci în afară de producția autoturismului în Ro chiar nu se mai produce nimic.
Combinatul siderurgic de la Târgoșiște a murit.
Uzina Electronica din Băneasa a murit.
Fabrica de Calculatoare de la Pipera a murit.
Fabrica de produse din cauciuc de la Pitești a murit.
Nici nu mai știu ce n-a murit în România de azi.
Așa că ceea ce a făcut Ion Traian ȘTEFĂNESCU era în matreicea poporului, adică setea de a distruge ceea ce există și merge bine, nu neapărat din invidie cât mai ales din prostie și răutate, coroborate cu setea de a zice omul care nu este în stare de nimic, că face și el ceva, că oricum nu va da socoteală nimănui. Așa și cu Ion Traian ȘTEFĂNESCU care n-a fost tras la răspundere nici de cei din Ciberneticăși nici de către foștii absolvenți care au suferit enorm ca urmare a tâmpeniilor debitate de el la acea plenară. Mâine e ziua mea și nici nu știu de ce-mi bat capul cu acest specimen...



(25 iulie 2018) 

No comments:

Post a Comment