Friday, July 27, 2018

365 împotriva României: Camelia BOGDAN o jucărie cu cheiță inclusă

Dacă nu era înregistrarea aceea făcută fraudulos de GHIȚĂ în care Traian BĂSESCU vorbește în clar de rolul lui Camelia BOGDAN în procesul lui Dan VOICULESCU, nu m-ar fi interesat niciodată cine esteaceastă Camelia BOGDAN.
Eu am văzut la viața mea inși care vorbeau despre subiecte foarte aplecat, deși doar:
- auziseră despre ele în stația de tramvai,
- văzuseră niște coperți în vitrine,
- nu lucraseră o secundă în zonă,
- în școală nu aveau niciun examen dat.
Cu atât m-am mirat cum Camelia BOGDAN a reușit să-l condamne pe Dănuț și pe ceilalți, fără să fi citit temeinic dosarul în nenumărate volume. Îmi amintesc de activiștii de partid de pe vremuri care veneau de sus, se așezau la prezidiu și într-o secundă după u discuție de o altă secundă, reușeau să conducî lucrările ședinței de partid, ba mai mult, mai reușeau să țină la final un discurs înflăcărat.
Dacă la activiștii de la centru, după ședință mergeau la un ghiolhan și membri de partid plecau fiecare la casele lor, în cazul lui Camelia BOGDAN omul lua ani grei de pârnaie, căci ea judeca fără un studiu aprofundat al dosarului, căci ea nu avea timpul material s-o facă.
Nu mă interesează ce face acum Camelia BOGDAN, că mai este sau nu mai este în magistratură, nu prezintă relevanță. Ceea ce este fundamental se leagă de faptul că ea a fost sancționată nu pentru calitatea muncii ei, ci pentru că a încasat niște bani, taman de la o parte aflată în proces. Cu așa oameni, așa calitate a muncii, oriunde s-ar afla ei, în laborator, la catedră sau la săpat șanțuri.



(27 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment