Tuesday, July 24, 2018

365 împotriva României: Crisitan BOUREANU arogantul de serviciu al PDL

Nu vreau să scriu despre acel Crisitan BOUREANU despre care lumea bârfește pe la colțuri și nici despre acel Crisitan BOUREANU care mai iese și el în public prin tot felul de scandaluri, căci nu prin asta a contribuit și el la o serie de rele pentru țara în care și el trăiește. Nici despre businessman-ul Crisitan BOUREANU nu sciu pentru că atâtea se zic despre afacerile lui, încât nici nu mai știu ce să cred, din moment ce din când în când jurnaliștii aruncă cu noroi în el pa acest subiect.
Crisitan BOUREANU a fost deputat în Parlamentul României în perioada 2004 -2012, deci în două legislaturi consecutive, ceea ce la pensie îl va ajuta foarte mult.
Despre aparițiile la televizor ale lui Crisitan BOUREANU vreau să scriu, că nu cred că am văzut un tânăr mai limitat, mai brutal în vorbire și mai arogant ca el.
Ca un PDL-ist adevărat, Crisitan BOUREANU avea acea infatuare specifică unui politician care nu știe prea multe despre respect, tact, înțelegere și echilibru. El intra peste invitații, dădea replici tăioase, fără argumente. El vorbea de foarte de sus, căci poziția partidului său îi dădea drepturi dintre cele mai puternice, acea înălțime care îi permiteau acelui tânăr, prea tânăr politician să vorbească de sus. Îmi amnintesc cum Crisitan BOUREANU ridica tonul, privea încruntat, simula scoaterea lavalierei și la o adică chiar o făcea, se ridica, pleca furtunos. Nu-mi amintesc ca de numele lui Crisitan BOUREANU să  fie legat de legi,  propuneri legislative, să fi avut intervenții profesionale din care să rezulte clar că ceea ce zice este cu factor de impact în rândul colegilor lui parlamentari. Am niște prieteni care ziceau despre Crisitan BOUREANU că este arogant și obraznic, ba și prost crescut. Nu le-am dat dreptate. Acum privind în urmă, mi se face milă de Crisitan BOUREANU, căci a trecut în viața personală el a trăit clipe foarte grele, iar în zilele noastre chiar a stat în detenție datorită unei altercații cu niște oameni ai legii. Acum Crisitan BOUREANU nu mai este ceea ce a fost și trecutul săi îl bântuie, căci deputat el a fost la vârsta de numai 32 de ani, deci foarte-foarte tânăr. El a terminat ASE la 33 de ani, pe vremea când era deja parlamentar. A făcut și un masterat. Mă mir că nu a făcut și un doctorat, mă mir că nu este membru al unei academii oarecare. 



(24 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment