Thursday, July 26, 2018

365 împotriva României: Roberta ANASTASE și numerele pseudoaleatoare

Pe Internet a circulat secvența cu Roberta ANASTASE care era la un concurs de manechine și spunea ea în engleză că este din România. Nici nu mă interesează ce a făcut sărăcuța la acel concurs, dar m-a interesat cu ea ca președintă a Camerei Deputaților.
PDL-ul a promovat ca femei, pe următoarele:
- Roberta ANASTASE,
- Elena UDREA,
- Raluca TURCAN,
- Adreea PAUL VASS,
- Anca BOAGIU,
- Alina BICA.
Roberta ANASTASE este de departe acel personaj care și-a arătat suficiența prin vorbirile repetate cu oarece prilejuri. Vorbea rar, apăsat și cub subânțelesuri, de o superioritate suspectă, sacadată și incredibilă. Ar fi trecut neobservată Roberta ANASTASE dacă Radu TUDOR n-ar fi făcut numărătoarea aceea cu voturile de la legea pensiilor. Eu am nepoți mititei și ei stiu să numere de la 1 până la 200 și nu i-am văzut sărind peste numere, ceea ce înseamnă că ei, mititeii știu să numere, în timp ce Roberta ANASTASE femeie serioasă și cu funcție nu știe, având probabil scuze pe bază de modeling perpetuu, agresiv, docil și ineficient. Mă gândeam la generatoarele de numere pseudoaleatoare. se ia un număr cu 4 cifre diferite de zero. Se ridică la pătrat. Se elimină două cifre din dreapta și două din stânga. rezultă un număr pseudoaleator generat. Tot așa o fi obținut sărăcuța de Roberta ANASTASE numărul celor prezenți.

(26 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment