Friday, July 27, 2018

365 împotriva României: Sebastian GHIȚĂ milionarul din software cu statul

Sebastian GHIȚĂ sau Sebi GHIȚĂ este un cetățean român, din Ploiești de fapt, care s-a refugiat în Serbia pentru a se proteja de focul năpraznic al justiției române, care-l consideră unui dintre cei mai mari corupți din câți a cunoscut scumpa noastră patrie, Republica România.
Nu l-am inclus aici nici pentru că a avut contracte grase cu instituții de forță.
Nu l-am inclus aici nici pentru că a participat la chiolhane cu puternicii zilei.
Nu l-am inclus aici nici pentru că a plătit vacanțe luxoase unor demnitari.
Nu l-am inclus aici nici pentru că a dat de muncă la peste o mie de IT-iști.
Nu l-am inclus aici nici pentru că a fugit de sub nasul organelor.
Nu l-am inclus aici nici pentru că și-a făcut partid fără impact în mase.
Nu l-am inclus aici nici pentru că umbla cu mașini de lux.
Nu l-am inclus aici nici pentru că a făcut serialul de dinainte de plecare.
Nu l-am inclus aici nici pentru că a evitat să dea filmulețe și poze.
L-am inclus aici pentru că Sebastian GHIȚĂ s-a complăcut în a fi în sferele puterii pentru a avea informație și pentru a fi pe poziție, pentru a avea avantaje dintre cele mai suculente pe sub masă. El s-a apucat să descarce sacul cu mizerii numai în clipa în care s-a văzut strâns cu ușa sau în clipa în care a început să i se dea peste mână. Când au început să i se clatine balamalele, este clar că trebuia să se apere, lucru pe care l-a făcut căci a strâns probe, el nefiind un tip oarecare în plan informatic. Sebastian GHIȚĂ este o rotiță într-un angrenaj complex, rotiță care s-a imaginat ca fiind pe o altă poziție și cu alt rol, fără a i se da permisiunea. Mecanismul este necruțător cu rotițele neascultătoare și Sebastian GHIȚĂ deși știa lecția, a crezut că lui nu i se potrivește și are alte grade de libertate. Acum se vede cum stau lucrurile, iar el ca depozitar nu numai de adevăruri, la momentul propice va ști să se apere cu armele din dotare, căci Sebastian GHIȚĂ nu este deloc fraier. El este absolvent al Facultății de Management a Universității de Petrol și Gaze din Ploiești, facultate făcută la vremea ei, nu după ani și ani de la terminarea liceului. Sebastian GHIȚĂ este o cutie cu surprize și el știe valoarea informațiilor pe care le deține și pentru care el are un plan de apărare prin atac.




(27 iulie 2018)


No comments:

Post a Comment