Sunday, July 29, 2018

365 împotriva României: Romeo BELEA arhitectul tristeții

Și Romeo BELEA este un arhitect care a lucrat în echpa celor care a făcut propunerea de a se construi Teatru Național așa cum a fost inaugurat în 1973.
Nu mi-am imaginat că o minte omenească, de fapt mai mulți, căci mai mulți arhitecți au făcut propunerea ce s-a concretizat în 1973. Să faci o asemenea hidoșenie este greu de imaginat, dar totuși a fost și a devenit realitate. Nu mi-am închipuit că cineva are în minte năzdrăvănia de a face o pălărie mexicană, căci de pălărie mexicană se vorbea în epocă, în București, la mii de kilometri de Mexic. Rămân la ideia că Romeo BELEA, pe poziția de arhitect a făcut o mare nasolie, pe care niște tipi fără gusturi au aprobat-o, probabil din plictiseală sau la un chiolhan. Nu există o explicație rațională la așa ceva. Oricum, noaptea visez urât și uneori am coșmaruri.



(29 iulie 2018)

1 comment: