Thursday, July 26, 2018

365 împotriva României: Anca BOAGIU un stîlp pedelist de fundal

Eu sunt un pălmaș care merge cu low class. Mergeam spre Brussels când era cât p-aci să fac un șoc. În avion călătoreau Vasile BLAGA, Anca BOAGIU și Cezar PREDA. Oameni așa de importanți pe care nu i-am considerat niciodată niște sărăntoci călătoreau cu un pârlit ca mine dus-întors.
Dintre toți mi-am adus aminte de Anca BOAGIU, din vremurile în care a fost ministreasă la transporturi, pusă de Zeus, cum i se spunea lui Traian BĂSESCU în folclorul urban. Ea a fost ministreasă la transporturi în perioada 22 august 2005 – 5 aprilie 2007, timp în care s-a remarcat printr-o pojghiță de asfat pe autostrada A1, ceea ce m-a făcut să mă gândesc foarte serios dacă să mai merg spre Pitești sau nu. Atât de mizerabil arăta lucrarea aceea. ea este inginer hidrotehnician, un fel de rudă de departe cu Ion ILIESCU, numai că ILIESCU a terminat studiile la Moscova și BOAGIU la Constanța.
N-aș fi scris depsre Anca BOAGIU dacă asfaltul ar fi fost bun. Să faci ceva și să faci așa de prost, este și asta o performană. În rest, nu-mi amintesc să fi făcut ceva ieșit din comun. Nici nu avea de la cine să învețe, căci tăticul ei spiritual avea alte probleme decât cele legate de autostrăzi. Dovadă că și Albania ne-a luat-o înainte la acest capitol.
Nu mă pronunț despre Anca BOAGIU la capitolul știință. Totuși o felicit că a avut demnitatea și nu și-a dat doctoratul ca s-o bălăcărească unii și alții pe teme de plagiat. Nici la capitolul politică nu știu să se fi remarcat cumva. Știu că a condus organizația de București parcă. Știu că nu a făcut valuri la alegerile când a pierdut UDREA ceea ce-și propusese în PDL, adică să devină președintă. Anca BOAGIU nu a avut nici laude și nici nu s-a dat în spectacol ca alte femei PDL-iste ridicând osanale lui Nutzi UDREA, crezând că se vor pune bine cu prezidenta, ceea ce nu s-a și întâmplat. Anca BOAGIU este mai tăcută și-i stă bine, căci tăcerea e de multe ori de aur.
În cohorta de 365 împotriva României am inclus-o pe Anca BOAGIU, un stîlp pedelist de fundal, pentru că m-a enervat cu asfaltarea lui A1. Deși avea toate ingredientele să iasă în față, ea s-a menținut undeva mai în spate, lăsându-i pe alții să dea din coate, ceea ce este de admirat la o femeie, zic eu, deșteaptă, căci celelalte fac praf fără rost.




(26 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment