Tuesday, September 19, 2017

5.000 de prieteni

Pe la începutul anului 2017 mi-a venit ideia de a completa lista cu prieteni pentru a ajunge la limita de 5.000 cât acceptă ca număr maxim această rețea de socializare. M-am zbuciumat eu ce m-am
zbuciumat și iată că azi 19 septembrie după un efort consistent am ajuns să am 5.000 de prieteni pe facebook. Sunt foarte încântat de acest lucru și sunt sigur că opțiunea mea a fost bună. Este o diversitate de oameni de la care eu am de învățat foarte multe. De azi consider că sunt cel mai bogat om, căci cei 5.000 de oameni m-au acceptat să relaționez cu ei. Voi fi foarte activ de azi înainte și sunt sigur că voi fi cu mult mai deștept decât am fost ieri, din moment ce trebuie să răaspund unor provocări de cu totul altă natură. Dacă două degete de la o mână nu seamănă între ele, cu atât nu seamănă între ei cei 5.000 deprieteni. Eu va trebui să mă adaptez exigențelor lor și în acest fel voi spori capacitatea mea de adaptare.
În lista aceasta de 5.000 de prieteni sunt oameni dintre cei mai diferiți, deosebiți și care au așteptările lor uneori mai mari, alteori mai mici. Sunt sigur că voi avea capacitatea de a fi la înălțimea așteptărilor lor și dicuțiile cu ei vor fi în direcția care îmi este și mie favorabilă și care mă definește pe mine ca persoană cu obiective și orientări foarte precise.


(19 septembrie 2017)

No comments:

Post a Comment