Sunday, July 16, 2017

Transferul de notorietate

Există nenumărate situații în care persoane oarecare își doresc debutul într-o anumită zonă, fără să-i zic carieră, căci ar fi prea mult zis. Fără să aibă calități absolut remarcabile sau din dorința de a obține un catalizator în a accelera dinamica evoluției lor în ceea ce ei numesc carieră, în ceea ce eu numesc sete de parvenire.
A fost o copilă care a apărut la brațul unui milionar în euro și dintyr-o dată a devenit centrul atenției, deși nimic n-o recpmanda în această direcție, pentru că niciun talent n-o bântuia.
A fost un tânăr, care a apărut la brațul unei dive, a fost impus, dar făcă ca succesul să-l urmărească în vreun fel, viața arătând că și chiar cu foc nu iese niciun fum, dacă n-au fost puse lemnele pe foc.
A fost și o doamnă ceva mai purie care a făcut ea ce a făcut și a devenit doamna unei celebrități apărute și pe timbre, dar fără niciun folos, căci sărăcuța nu a avut niciodată ce arăta în afara unui trecut mai mult decât tulbure.
A mai fost și o alta TT adică total tunată, care prin mariajul cu un milionar și el tot în euro a obținut biletul de drum spre ținuturile bogaților, scriind o epistolă de-a dreptul șocantă poporului român, nerecunoscător, hapsân și nepăsător la drama ei interioară, bre.
Exemplele ar continua, dar sunt plictisitoare. O ființă bizară, abjectă, monotonă, penibilă și mai ales îngustă, îmi reproșează mie că prin a scrie despre unele personalități nu fac altceva decât să obțin cu acest blog un transfer de notorietate. Trebuie să precizez că:
- am o vârstă detul de înaintată, iar o notorietate nouă nu-mi mai folosește la nimic;
- am avut subiecte mult mai suculente pentru a realiza notorietate și mult mai mare și mult mai ușor;
- am un domeniu de interes și dacă n-am acolo notorietate, nicun alt tip nu mă interesează;
- nu cred că frustrările lipsei de notorietate a altora trebuie imputate mie;
- acum am alte obiective și transferul de notorietate nu figurează printre ele;
- în domeniul meu de interes, tot ce am vrut am obținut;
- mi s-au servit subiecte de transfer de notorietate pe care le-am evitat căci mi-ar fi ruinat cariera;
- dacă la 25 de ani știam de notorietate, sunt sigur că aș fi făcut transfer că aveam de la cine.
Obiectivul meu simplu și cotidian este de a cunoaște activitatea unor mari sportivi, de a dialoga cu ei și de a o prezenta cât mai fidel, obținând acordul respectivilor. Am scris și despre profesorii mei de demult, bineînțeles numai despre cei pentru care am avut și am o admirație totală și un respect nemărginit. Am scris și despre colegi, doar despre unii colegi, despre acei colegi pentru care aprecierile mele sunt la cote foarte înalte. Notorietatea lor este a lor și faptul că am scris despre ei cu admirație, nu înseamnă că am urmărit să fac vreun transfer de notorietate. Acele materiale scrise de mine au o circulație limitată și la vârsta mea notorietatea modificată, dacă s-ar modifica, echivalează cu o frecție la un picior de lemn, căci nu-mi mai folosește fix la nimic. În plus, dacă am vrut să obțin ceva, lucru care mi s-a întâmplat de fiecare dată, am făcut-o fără niciun transfer de notorietate, ci numai și numai prin ceea ce eu am fost în stare să fac. Am avut marele privilegiu de a fi colaborat numai cu oameni de mare caracter. Un al șaselea simț al meu m-a făcut să ocolesc proști, javre și mediocrii. De aceea am a mă lăuda cu oarece rezultate, căci privindu-i în ochi și prin simpla strângere de mână mi-am dat seama că voi avea șanse reale de a face ceva special, cu oamenii speciali pe care i-am întâlnit, lucru de care sunt mândru 100%.


(16 iulie 2017)

No comments:

Post a Comment