Sunday, July 23, 2017

Cele mai înalte clădiri din București

Fiecare individ are un hobby al lui.
Acum mi-am descoperit un nou hobby, acela de a urca atâtea etaje, câte au cele mai înalte construcții din lume. Am mai scris despre acest lucru și nu vreau să mă repet, dar modelul meu estre Dan STĂNESCU, multiplul campion la flotări, cel care mi-a arătat că dacă vreau să-mi îndeplinesc un vis, doar trebuie să trec la treabă.
Am și făcut acest lucru. Am început să exersez urcarea de etaje, de la câteva trepte în aprilie 2017, la câteva etaje tot în aprilie 2017, după care a urmat 10 etaje, 20 de etaje și am ajuns ca să urcă 40 de etaje, 70 de etaje și chiar 100 de etaje. Numai că nu am avut în vedere să simulez urcarea de etaje echivalentul celor mai înalte clădiri din lume. Voi scrie ca un jurnal, arătând ziua, clădirea la care m-am gândit și numărul de etaje al acelei clădiri, evident, număr de etaje pe care l-am urcat. Am început cum este și normal, cu clădirile din București. Totul pentru a nu-mi pierde antrenamentul.
Azi 20 iulie 2017 am urcat 24 etaje, exact câte are Hotelul Intercontinental din București, înalt de 87 de metri. Blocul unde exersez are etaje să zicem de 3,5 metri fiecare, deci echivalentul ar fi undeva la 84 metri care transformați în trepte reprezintă un număr de 384 de trepte, cacă pe etaj sunt 16trepte.
Azi 21 iulie 2017 am urcat 25 etaje, exact câte are Asmita Gardens Tower3, Bloc din București de  92.2 m.
Azi 22 iulie 2017 am urcat 27 etaje, exact câte are Globalworth Tower, construcție din București 118 m.
Azi 23 iulie 2017 am urcat 37 etaje, exact câte are Skytower Bucharest, cu înălțime de 137 m. De fapt am urcat 40 etaje, făcând de 5 ori turul celor 8 etaje câte are blocul în care stau. Am grești la numărătoare, uitând să urc numai 5 etaje la ultima tură.
Sper să urmeze lucruri ceva mai îndrăznețe, dar era important să dau dovadă de patriotism local și să arăt că știu care sunt zgârie norii din București și că nu i-am neglijat, simulând ascensiuni pe scările lor pentru a urca atâtea etaje, câte sunt în literatură descrise la fiecare, cu erori de măsurare statistice acceptate, căci, evident nu am fost să cer aprobări să urc acolo, ci doar am simulat, că așa ceva mi-am propus ca obiectiv și nimic altceva.

(20 iulie 2017)






No comments:

Post a Comment