Saturday, June 16, 2018

Victor Viorel PONTA, invitatul lui Mihai GÂDEA

Înainte de a face gafele în cascadă pe care le face, Victor Viorel PONTA, îmi era simpatic. Niște prieteni care știau multe despre puștiul Victor Viorel PONTA din anii de liceu, mi-au zis mie ceva despre carențele lui de caracter. Nu i-am crezut, dar viața le-a dat dreptate acelor prieteni. Victor Viorel PONTA s-a remarcat prin:
- plagiatul tezei de doctorat,
- pactul cu Traian BĂSESCU,
- discuțiile din vie,
- un nivel de politică primitiv,
- plasarea soției la europarlamentare,
- lipsa de viziune de la prezidențiale,
- orbecăiala în chestia cu secretarul general al guvernului,
- ambiguitatea de la alegeri,
- tentativa de a-și rupe partidul care l-a făcut om.
este foarte trist că acest Victor Viorel PONTA face tot ce este posibil să-și rateze cariera politică viitoare. Am scris eu undeva că Victor Viorel PONTA dacă era băiat cu scaun la cap, în 2024 candida cu succes la prezidențiale. Așa, va rămâne un mărunt politician fără vocație, fără anvergură, fără glorie și fără trecut valoros.
Acum frecventează alte televiziuni, pe care în vremurile lui bune le hulea. Deci merge după regula: unde scuip, ling.


(16 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment