Wednesday, June 20, 2018

Olguța VASILESCU, invitată a lui Mihai GÂDEA

Ministreasa muncii Olguța VASILESCU are ștate vechi la emisiunea lui Mihai GÂDEA și a devenit eroina televiziunilor de când a ieșit încătușată din primăria de la Craiova. Îmi aduc aminte că a fost o femeie în Pakistan care tot așa a fost luată la pușcărie și ceva mai târziu a devenit președinta acelei țări. Viața este foarte complicată. Acum ea este ministreasă la Muncă. Ea a făcu cu echipa ei legea salarizării bugetarilor și a generat mica revoluție fiscală. Țara merge încă. Ea cu echipa ei lucrează la legea pensiilor. este hulită. Cred că cei ce o contestă au dreptul s-o conteste. Cândva o tipă mi-a zis că urlă, blesteamă, înjură, că are gură, că de aceea i-a dat statul gură. Nu greșea fundamental tipa. Așa că găsesc OK faptul că mulți au și alte opinii decât Olguța VASILESCU.
Acum ea vorbește răspicat. Vorbește clar. Nu prea are ce să-i facă lumea că ea este o mică eroină. Cea care a avut profit de imagine, a fost aleasă primăreasă și mai și. Sunt sigur că Olguța VASILESCU va fi ministreasă cât PSD va fi la putere. Olguța VASILESCU este un simbol. Dacă ea nu va face greșeala lui FIREA de a vrea transfer de notorietate, îi va fi nu bine, ci foarte bine.
Mi-ar fi făcut plăcere s-o văd pe Olguța VASILESCU cântând sau dansând și să mă amuz. De ce oare nu se expune acestă femeie în situații hazlii probabil aveam și eu despre ce să mă amuz. N-am. Regret și mă consolez în tăcere.


(20 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment