Friday, June 22, 2018

Călin POPESCU TĂRICEANU, al unsprezecelea prim-ministru postdecembrist

Despre perioada în care Călin POPESCU TĂRICEANU, a fost al unsprezecelea prim-ministru postdecembrist, se spune că economia duduia. În opinia mea, acea duduială era în realitate o rostogolire a banilor, prin re-revânzări în cascadă a acelorași gogoși. Lupta dintre el și Traian BĂSESCU era o luptă surdă, contraproductivă, așa cum îi era convenabilă fostului prezident, dar era marinar, nu constructor.
Călin POPESCU TĂRICEANU i-a opus rezistență fostului prezident, inclusiv negând existența fondurilor de creștere populistă a salariilor cu 50% pentru dăscălime. După campania electorală s-a desumflat și balonul acesta de săpun umflat cu nesimțire de întreaga clasă politică. Meciurile lui Călin POPESCU TĂRICEANU cu fostul președinte erau dure, spumoase și la ore de maximă audiență. Economicește vorbind, Călin POPESCU TĂRICEANU a făcut câte ceva, dar nu am informația că s-ar fi construit autostrăzi, spitale, prelungiri de metrou și s-ar fi triplat salariul minim pe economie. E adevărat că atunci țara noastră a intrat în UE și-mi aduc aminte că atunci la Brussels a cântat Angela GHEORGHIU și mai îmi aduc că avea un buchet de trandafiri albi, iar ea a fost magnifică. Mai îmi aduc aminte că nește domnițe s-au pierdut în shopping drept care totul s-a decalat.


(22 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment