Thursday, June 21, 2018

Theodor STOLJAN, al doilea prim-ministru postdecembrist

Despre Theodor STOLJAN nu am a spune mare lucru. Știu numai că prin gazeta lui Corneliu Vadim TUDOR circulau tot felul de chestii jignitoare la adresa sa, legate de un dosar cu glumeți, de o afacere oneroasă și despre un hotel. Trist că Theodor STOLJAN nu l-a acționat în judecată pe tribun sau nu știu eu. Îmi aduc bine aminte doar că a confiscat într-o iarnă valuta românilor. Halal măsură economică liberală! La Banca Mondială a plecat intempestiv nepredând nimic nimănui, ca și cum acest popor nu merita și el o țâră de respect. Evoluția sa politică de tânără speranță s-a dus până la a candida la președinție, dar acel înlăcrimat dragă Stolo, care a făcut istorie, mi-a adus 10 ani risipiți aiurea. S-a plimbat prin niște partide și a fost chiar șef de partid. Traiectoria sa politică a fost tot timpul de personaj de rangul al doilea sau al treilea, tovarăș de drum, care a primit recompense pentru că s-a purtat ca sun soldat disciplinat. Nu mi-au plăcut minciunile lui din campaniile electorale ale PDL, că l-am considerat om serios.  Acum este europarlamentar și mai apare când și când pe la tv.

(21 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment