Friday, June 22, 2018

Adrian NĂSTASE, al noulea prim-ministru postdecembrist

Profesorul de drept Adrian NĂSTASE, cel care în regimul Traian BĂSESCU a făcut și pârnaie aducându-i mare bucurie Monicăi MACOVEI, a fost al noulea prim-ministru postdecembrist și unul dintre premierii care și-au dus mandatul de 4 ani la capăt. Ion ILIESCU l-a caracterizat ca fiind arogant. El era un fel de artist total și l-a iritat pe prezident, iar bunicuța nu l-a iertat.
În timpul celor 4 ani a demarat programul sălilor de sport. Altceva notabil nu-mi amintesc să fi făcut Adrian NĂSTASE. Cândva el a chemat jurnaliștii să le arate colecția lui de artă. Am urmărit cu atenție ce mi se arăta și m-a cuprins mila. Erau acolo, claie peste grămadă tot felul de chestii, inegale ca valoare. Dintre toate cele arătate, erau doar câteva piese valoroase, restul erau piese de umplutură. Chiar dispunerea lor era haotică. Mândria cu care Adrian NĂSTASE își prezenta mă făcea să am mari nedumeriri în ceea ce-l privea pe acesta în postura de colecționar.
El a scris cărți. Pe cartea despre TITULESCU mi-a dat autograf. El l-a cultivat pe Victor PONTA și l-a format, dându-i chiar un doctorat care s-a dovedit a fi un plagiat monumental.
A făcut obiectul a numeroase caricaturi, dar una m-a făcut să mă tăvălesc pe jos. Era Adrian NĂSTASE în poziție de pictor, undeva în zona Voronețului. Dedesubt era un joc de litere.
Mi-a părut rău că Adrian NĂSTASE a fost condamnat, dar trebuia să se aștepte la răzbunarea marinarului, căci oamenii mărilor sunt necruțători. El nu era programat să fie prezident. Se știe.

(22 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment