Monday, June 18, 2018

Ionel DANCĂ, invitatul lui Mihai GÂDEA

Despre Ionel DANCĂ n-am știut nimic până nu l-am văzut la televizor încruntat și nemulțumit, aflând ceva mai târziu că este comunicatorul PNL. Eu am analizat comportamentul bărbaților scunzi și am văzut ce fac aceștia, cum au dorința de a ieși în evidență cu orice preț. Ionel DANCĂ am senzația că este un bărbat suficient de înalt ca să nu intre în tipologia de care eu mă ocupam cândva, când doream să fac o teorie a profilelor, dar la scurt timp am abandonat din lipsă de date și din caracterul neconcludent al datelor de care am dispus până la un moment dat.
Am observat la Ionel DANCĂ o anumită crispare atunci când vrea să exprime un punct de vedere. Lipsa relaxării îl face să aibă un anumit ritm al debitului verbal, care în mod normal n-ar trebui să fie la acel nivel. În calitatea sa de comunicator mă așteptam să dispună de o terminologie de cu totul altă factură, care să mi-l prezinte ca pe un tip cult, rasat, care a frecventat   cercuri de intelectuali bine structurate, unde se face muzică simfonică și se recită poezie modernă străină în original.
Ionel DANCĂ, invitatul lui Mihai GÂDEA, mi-a creat impresia unui tip încordat, care poartă pe umeri o misiune extrem de importantă și care se străduie să fie la înălțime. Se simte asta și din voce și mai ales din gesturi și din cum stă așezat pe scaun, căci limbajul trupului printr-o decodare corectă spune multe despre starea omului și despre caracterul acestuia.
 El a avut câteva intervenții și cei din platou au avut reacții bizare, emisiunea devenind neinteresantă, după care am schimbat canalul. Probabil la o nouă apariție mă voi uita și cu mai mare atenție pentru a dezvolta acest articol. Promit.


(18 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment