Wednesday, June 20, 2018

O caracterizare a invitaților lui Mihai GÂDEA

Se zice că degetele de la omână nă unul cu altul și natural, nici oamenii nu seamănă între ei. Am trcut în revistă pe foarte mulți dintre invitații de la SINTEZA ZILEI ai lui Mihai GÂDEA și am ajuns la concluzia că unii dintre aceștia sunt:
Invitații lui Mihai GÂDEA sunt:
- școliți,
- spălați,
- selectați,
- orientați,
- respectabili,
- deschiși,
- respectuoși,
- spirituali,
- calmi,
- atenți,
- distinși,
- educați,
- mainierați,
- atenți,
- interesanți,
- remarcați,
- previzibili,
- prietenoși,
- conciși,
- informați,
- ascultători,
- documentați,
- vocali,
- responsabili,
- corecți,
- inteligenți,
- profesioniști,
- determinați,
- spontani,
Alții, destul de numeroși nu sunt:
- spontani,
- profesioniști,
- documentați,
- conciși,
- prietenoși,
- manierați,
- școliți, 
- educați.
Nu înseamnă că a avea doctorate înseamnă a fi școlit și educat. Când am văzut un anume profesor universitar, când am văzut un anume doctor în chimie, când am văzut cum s-au anulat doctorate, rămân la ideia că a fi școlit și a fi educat reprezintă ceea ce se vede în dialogul viu de pe platoul Tv sau în calitatea soluțiilor efective date de un anume ins acolo unde lucrează. Cât va fi emisiunea aceea și câte idei de a avea invitați vor fi, tot despre o mare varietate de oameni vom vorbi. Așa este de când lumea și pământul.

(20 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment