Wednesday, June 20, 2018

Andreea MARIN, invitată a lui Mihai GÂDEA

În târg, când se vorbește despre Andreea MARIN se zice că este zână, că este divă, dar multe se mai zic despre ea, undeva spre zona cancanurilor. Când este invitată de Mihai GÂDEA în emisiune este doar ea cu el. Lui Andreea MARIN nu-i priește emisiunile cu mai mulți invitați, din mai multe motive din care enumăr:
- consideră că ceea ce face ea este foarte important,
- nu prea suportă pe alții care nu o laudă,
- subiectele predilecte nu-i avantajează pe ceilalți,
- în emisiuni ea dorește să domine total,
- în preajma altora crede că aura de vedetă i se estopează.
Eu sunt plictisit de prezențele lui Andreea MARIN la tv. Nici când avea stupizenia aceea de emisiune Surprize, surprize nu mă uitam. M-a amuzat insistența cu care a bombardat-o pe o rivală a ei în vremurile când era căsătorită cu Ștefan BĂNICĂ Jr. Să te cobori în halul ăla și să faci chestia aia în public, mi se pare degradat și umilitor, dar nici să nu obții ceea ce dorești este de-a dreptul catastrofal. Mi-ar fi plăcut ca Andreea MARIN să fie cântăreață celebră, cu milioane de CD-uri vândute, cu mult peste Beyoncé. Așa, Andreea MARIN le învață pe femei să facă prăjituri vegane, demonstrează cui vrea s-o asculte, nu mie, că iubește animalele și tot așa. AM auzit nișe femei că Andreea MARIN are un zâmbet fals, că toată este falsă. Eu nu cred. Cred numai că nu are un consilier bun de imagine.
Cât privește aparițiile sale în emisiuni la oră de maximă audiență, cred că nimeni nu se riscă.

(20 iunie 2018) 

No comments:

Post a Comment