Friday, June 22, 2018

Viorica DĂNCILĂ, al douăzeci și treilea prim-ministru postdecembrist

Să spun că au sărit cu gura peste Viorica DĂNCILĂ toți bădăranii pontici și toate țațele mioritice, încă nu este suficient. Dacă m-aș apuca să contabilizez tâmpeniile zise de unii și de alții, m-aș tăvăli pe jos 24/24, dar eu mai am și alte treburi. În mintea mea, aia pe care încă o mai am, știu că înainte de a râde de cineva, ar trebui să mă uit în oglindă. Dacă m-aș vedea Brad PITT, mai că aș fi îndreptățit să râd și de CTP și de NSI și de ILC și de cine mi-ar trece prin cap. Tot așa și femeile, dacă uitându-se în oglindă ar depăși-o pe Mona LISA, fata aia din tabloul de la Louvre, a băiatului ăluia, parcă Leonardo dar nu Di CAPRIO, să se apuce să râdă de Viorica. Altfel, ele să-și reprime și rânjetele și chicotelile. Nu zic nu, Viorica DĂNCILĂ mai dă cu oiștea-n gard, dar nu asta trebuie să ne domine pe noi, marii vânători de paie din ochiul altora, noi care nu ne vedem bârnele din ochii noștri proprietate personală.
Deocamdată nu vreau să-mi dau drumul la gură, dar am salvat niște ziceri despre biata Viorica DĂNCILĂ, propuse de inși despre care eu știu lucruri destul de nasoale. Dacă mă mai enervez, voi deșerta sacul cu zoaie, căci ea este o femeie și nu se cade ca bărbații să nu o respecte, așa cum este ea, cu bune sau cu rele. este femeie și orice femeie merită respectul nostru, al bărbaților, fără a face judecăți aspre. Eu am lucrat având în echipă femei și erau:
- serioase,
- conștiincioase,
- eficiente,
- punctuale,
- treze,
- implicate.
Nu mi s-a întâmplat niciodată ca o femeie din echipă să mă lase cu ochi-n soare cum mi s-a întâmplat din cauza unor bărbați cu comportament de-a dreptul  jalnic.
Tentru că ești femeie, Viorica DĂNCILĂ, ai respectul meu!

(22 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment