Tuesday, June 19, 2018

Marius PIELEANU, invitatul lui Mihai GÂDEA

Profesorul Marius PIELEANU este un invitat al emisiunii SINTEZA ZILEI pentru că estimările lui la sondajele de la diferite alegeri au avut o precizie de invidiat. Și mie mi se pare o chestie formidabilă, mai ales că știu cam ce înseamnă un sondaj și ce înseamnă eroarea de 3% sau 5%.
Ce nu-mi place la Marius PIELEANU este că se ambalează prea repede și nu știe să revină la starea de confort inițială. Mă gândesc la chestia cu urșii când nu mai era de oprit. Și ieri seară Marius PIELEANU s-a ambalat în chestia cu fostul șef al SRI pe care Șerban NICOLAE trebuia să și-l asume că e de la PSD și că PSD l-a propus pentru funcție ca s-o accepte Traian BĂSESCU. Numai intervenția lui Mihai GÂDEA îl calmează. Eu nu știu dacă prestațiile sunt plătite. Ar fi destul de neplăcut dacă ar fi așa, căci Marius PIELEANU ar răspunde ca un worker pe plantația de bumbac din Texas, care are mult albastru în decor, deși nu are cerul deasupra, ci un acoperiș de platou.
Mă așteptam de la Marius PIELEANU de la mult mai mult, căci universitar fiind ar trebui să aibă o cu totul altă abordare. Se vede că vine din câmpie unde oamenii sunt mult mai aspri și nu lucrează cu nuanțe nenumărate și cu finețuri.


(19 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment