Monday, June 18, 2018

Cum atată, arată rău

Apar tot felul de ansambluri rezidențiale. Construcțiile sunt foarte rentabile la noi din moment ce statul garantează credite pentru prima casă. Dezvolatorii, indivizi lacomi, reușesc profituri zdravene din construcții și nici nu riscă prea mult. Am văzut și eu ceva dintre ofertele penibile ale acestora și spun că:
- spațiile oferite sunt meschine,
- soluțiile oferite sunt uzate moral,
- lipsesc anexele clasice necesare,
- poziționarea este deficitară,
- lipsa de idei este evidentă.
Un dezvoltator a făcut niște construcții unde un vecin se uită-n strachina de ciorbă a celuilalt căci sunt foarte înghesuite clădirile. La unii, balcoanele sunt impractivabile. Unele apartamente au bucătătii absolut deschise și fără vreo aerisire. La altele camera de zi are un stâlp aiurea în mijloc. Nu am făcut poze din simplu motiv că doar am deschis ușile și am ieșit, nesuportând atâta mizerie în gândire. Deși unii au beneficiat de suprafeșe foarte bine amplasate, au făcut niște apartamente de tot râsul. În loc să facă în buricul târgului apartamente cu spații generoase, pe care să ia o grămadă de bani, au făcut niște cămăruțe gen confort IV din timpurile de dinainte de 1989. Cunosc pe cineva care chiar avea bani să ia ceva ca lumea să fie cu apartamentul lor lângă apartamentele fetelor, dar ceea ce a văzut i-a nemulșumit total și a decis să le facă  niște case așa cum trebuie și chiar au și făcut.
Mi se par apartamentele joase, fără garaje și fără spații generoase, niște erori de doi bani, nimic altceva, căci cine vrea să stea în centru dispune și de mălai. Nu am spus nimic despre rezidențele de dincolo de porumb, că nu ele m-au interesat acum.

(18 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment