Thursday, June 21, 2018

Nicolae VĂCĂROIU, al treilea prim-ministru postdecembrist

Al treilea prim-ministru postdecembrist, Nicolae VĂCĂROIU, a reușit să fie primul premier care începe și încheoe mandatul de 4 ani, așa cum ar trebui să se întâmple, dar de la un timp nu se întâmplă la noi din varii motive. În epocă se spunea despre el că bea vodcă Săniuță, dar el a zis că este folclor. Lumea e rea. Nicolae VĂCĂROIU venea de la Comitetul de Stat al Planificării de pe vremuri și știa ce și cum cu macroeconomia. El a prins o perioadă foarte proastă din economie, căci prețurile o luaseră razna rău de tot. Creșteau de la oră la oră și nimic nu mai era predictibil. Totuși, în vremea lui Nicolae VĂCĂROIU nu s-au produs acele schimbări dramatice pe care le clamau economiștii lu'pește care vorbeau din cărți și care practică nu aveau de nicio sămânță. S-au risipit multe energii, dar s-a bătut pasul pe loc. Nu am a spune lucruri nasoale despre Nicolae VĂCĂROIU, dar nici nu am căzut pe spate că a făcut freo reformă să se întâmple minuni. După ce a încheiat mandatul, a trecut mi se pare senator și apoi a fost șef mare la Curtea de Conturi. Ceea ce știu și-i mulțumesc, este că lui i se datorează centura Piteștiului, cea care mă duce spre Rm. Vâlcea fără a mai trece prin orașul Pitești. Mă aștept ca grație lui Klaus IOHANNIS să se gate și autostrada Pitești-Sibiu să ajung rapid la granița cu Ungaria. În rest, cu Nicolae VĂCĂROIU, 1.000 de ani pace.



(21 iunie 2018) 

No comments:

Post a Comment