Thursday, June 21, 2018

Victor CIORBEA, al patrulea prim-ministru postdecembrist

Victor CIORBEA a început ca președinte de sindicat. Apoi a candidat la primăria capitalei învingându-l pe Ilie NĂSTASE. N-a stat mult pe acolo că s-a făcut, al patrulea prim-ministru postdecembrist din partea CDR. mandatul său de premier nu a fost pe placul meu. Economia nu s-a mișcat. Societatea a înțepenit. Ceea ce se crede a fi marea schimbare s-a dovedit a fi un fâs. Victor CIORBEA nu a rezistat și a fost schimbat. Traiectoria sa a fost extrem de sinuasă, ajungând acum să ciugulească din palma PSD, el un țărănist convins, ajungând în acest fel avocatul poporului, enervându-l pe actualul prezident pentru niște încetineli gen prelucrare de sindicat ca din vremurile lui apuse. Se recomanda doctorand, drept care l-am chestionat când era într-o emisiune Tv și nu mi-a plăcut aroganța lui, vădit deranjat de întrebarea mea cu calitatea de doctorand tomnatic. Victor CIORBEA este un fost prim-ministru nici așa, nici așa, că viața mea nu a depins de el deloc.

(21 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment