Sunday, June 17, 2018

Răzvan PRIȘCĂ, invitatul lui Mihai GÂDEA

De câte ori îl văd pe Răzvan PRIȘCĂ, avocat mi se pare, la SINTEZA ZILEI, mă apucă mila. El îmi dă senzația de fragilitate și de fiecare dată are de înfruntat simultan vreo patru sau cinci tipi care se năpustesc asupra lui ca niște dulăi înfometați, gata să-l sfâșie nu altceva. Sărăcuțul Răzvan PRIȘCĂ trebuie să primească lovituri din toate părțile, căci toți sau aproape toți din platou îi pun întrebări legate de tot ceea ce fac liderii partidului din care provine. El este un om educat și caută să răspundă echilibrat, dar de fiecare dată ceilalți caută să-l tragă în direcția în care vor ei. Norocul său vine de la amfitrion care stopează excesele unora din platou. Rămân la ideia că în condiții normale, Răzvan PRIȘCĂ ar fi strălucitor. El este cprect în felul lui, dar trebuie să urmele linia partidului, în timp ce ceilalți au cu totul alte viziuni despre ceea ce se întâmplă în societate. Sper ca Răzvan PRIȘCĂ să aibă forța să reziste și mai ales, să găsească resursele și argumentele pentru a fi în viitor și mai credibil decât a fost ieri, este azi și se așteaptă să fie mâine. Îmi place tonul său, îmi place hestica lui și mai ales calmul cu care răspunde unor atacuri fără precedent.
În concluzie, Răzvan PRIȘCĂ este un politician mărunt, care întoarce vorba cu argumente subțiri.

(17 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment