Saturday, June 16, 2018

N-am dat-o-n bară...

În articolul Știu care este câștigătoarea de la Bravo ai stil, all stars! scris de mine în 22 mai 2018 am scris că Silvia este marea câștigătoare. Publicul a preferat-o pe Silvia. Rezultatul a fost devastator pentru celelalte concurente. N-am dat-o-n bară... Zilele următoare voi sta să analizez să vedem cum stau lucrurile cu extensia metodelor managementului politic spre alte domenii. De departe Silvia era cea mai bună. Se vede că poveștile și lacrimile nu impresionează la vot. Acești parametri nu i-am luat în calcul pentru că de departe Silvia era cea mai bună. Votul e vot și părerea și calculele mele nu contează.  Recunosc: n-am dat-o-n bară nici de acestă dată, ca și în anul trecut...
Au fost și fake news care au indus lumea în eroare.

(17 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment