Monday, June 11, 2018

Huiduielile la români

Îmi aduc aminte când BUTE a jucat la București și a câștigat și Elena UDREA a fost huiduită. Ieri, Gabriela FIREA a fost huiduită pe National Arena când a înmânat Simonei HALEP cheia orașului. Așa știm noi să ne comportăm, amestecând lucrurile. De aceea nu avem autostrăzi, de aceea batem pasul pe loc. Ne lipsește puterea de a aprecia pe cineva, de a separa lucrurile. Atât pentru Elena UDREA cât și pentru Gabriela FIREA erau alte momente în care huiduielile și-ar fi găsit locul. Stau și mă întreb cum se simt marii învingători când în momentele lor de glorie în loc de ovații și urale aud huiduielile adresate unora prezenți în sală sau de pe scenă.
Am auzit huiduieli de toate felurile, de toate nuanțele, de toate intensitățile, cu unele am fost chiar de acord. N-am să fiu de acord ca în timpul festivităților dedicate unor mari campioni să aud altceva în afară de urale și aplauze adresate învingătorilor.

(11 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment