Sunday, June 17, 2018

Bogdan CHIREAC, invitatul lui Mihai GÂDEA

Analistul și jurnalistul  Bogdan CHIREAC a devenit celebru cu zicerea: cu toată dragostea, El a reușit în acest fel să îndulcească orice afirmație, spunând acolo unde se impunea, cu toată dragostea. Mie mi se pare un tip echilibrat acest  Bogdan CHIREAC. El a aruncat bomba cu Traian BĂSESCU viitor președinte al NATO și acesta președinte al NATO nu a devenit. Cred că tot el a aruncat în piață că pe surse s-ar zice ceva de președinția Comisiei Europene, iar lucrurile au luat-o rău de tot în altă direcție, tot pe surse, zic unii și alții. Asta îmi amintește de vremurile în care toți se lăudau că au văzut pe biroul lui CEAUȘESCU nu mai știu ce decret visaseră ei noaptea precedentă, dar care niciodată nu apăreau sau nu se vorbeau nici măcar pe la colțurile CC-ului.
El are un meci prietenesc cu Mugur CIUVICĂ, meci ce devine extrem de spumos în anumite momente. Eu îl urmăresc pe acest analist și jurnalist și mi se pare un tip documentat, care vede totul pe termen lung. Nu am văzut discontinuități dar nici analize fundamentale într-o carte scrisă de el.



(17 iunie 2018)

2 comments:

  1. DA, sunt de acord cu tine. Asa este tipul, se da mare.

    ReplyDelete
  2. zice treaba aia cu toată dragostea. trebuie luate zicerile lui din perioadele mai vechi și să vedem câte s-au verificat.

    ReplyDelete