Saturday, June 16, 2018

Ben-Oni ARDELEAN, invitatul lui Mihai GÂDEA

Ben-Oni ARDELEAN vrea să pozeze în politicianul cult, educat, fin, delicat, politicos, dar are și momente când dă cu bâta-n baltă. Unul dintre ele este acela când l-a etichetat pe Pavel ABRAHAM cu apelativul de milițian. Ben-Oni ARDELEAN nu este un puști, este și el o persoană care are 43 de ani și sunt sigur că pionier tot a fost, iar dacă umblăm mai mult prin arborele lui genealogic, cu siguranță că găsim în neam mai aproape sau mai departe niște comuniști cu carnet. Așa că nu cred că are argumente să jugnească. Despre Ben-Oni ARDELEAN am scris ceva prin decembrie 2016. De la acel moment am văzut cum sărăcuțul se zbuciumă să argumenteze ce face partidul al cărui membru este deocamdată, PNL. Am zis deocamdată, că deși el crede despre el că știe să navigheze prin meandrele politichiei de Dâmbovița, sunt sigur că supraexpunerea pe la televiziuni și creșterea de popularitate peste un anumit nivel îl va lua ca viitura și celor din partid nu le va fi pe plac. Pe la emisiunea lui Mihai GÂDEA nu prea răspunde la întrebări, filosofează și ne zice el că acum 2.000 de ani a susținut nu știu ce, dar concret nu zice nimic. Însăilează tot feluri de ziceri și se dă aparținător al mediului academic și autor de articole și cărți. Numai faptul că are două doctorate, unul luat în 2009 și altul în 2010 îmi arată mie lucruri. Eu știu că mun doctorat adevărat, nădușit, cu soluții originale, necesită ani buni în laborator, în arhive, cunoașterea unor limbi străine, stagii peste stagii pe la universități. Mă abțin. Vorbesc de pe poziția unui conducător de doctorate care are credința că în viață un doctorat făcut ca lumea este suficient, iar două  sunt prea multe. Sunt eu de modă veche. Iertare.

(16 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment