Sunday, July 5, 2020

Ludovic ORBAN se vopsește

Ludovic ORBAN este născut în 25 mai 1963, deci are 57 ani. Despre el se spun tot felul de lucruri și i s-au pus tot felul de etichete și prorecle, unele mai răutăcioase ca altele, mai ales că este știută invidia bărbaților care nu suportă ca unul de-al lor să urce atât de sus. 
Totuși, acum pe mine nu mă interesează nimic din cele spuse că n-am stat eu să-l urmăresc pe Ludovic ORBAN prin restaurante, pri cluburi sau pe munte la focuri de tabără unde lumea își dă frâu talentelor și elanurilor de tot felul. Eu iau ce văd: un om de 57 de ani care nu are niciun fir de păr alb. La cât muncește, la ce sarcini îi stau pe umăr, premierul Ludovic ORBAN ar trebui să aibă cearcăne, obrazul brăzdat de griji, dar și multe fire de păr alb. Concluzionez că Ludovic ORBAN se vopsește. Nu este rău, căci îi crează falsa impresie că pentru el timpul a rămas pe loc și este la la 25 de ani.
Oricum cei care-și vopsesc părul își netezesc obrazul, dau dovadă că se îngrijesc și este un lucru pozitiv pentru ei, dar eu să fiu în locul lui n-aș face așa ceva doar din cauză că voi fi asociat primarului Timișoarei, Nicolae ROBU, care se vrea tot prin respectivul procedeu să devină personaj de baladă:
Perișorul lui,
Pana corbului...
Îmi vin în memorie imaginile fantelui Relu FENECHIU care apărea strălucitor cu un june la televizor și propovăduia valorile liberale, ca vreo câteva luni mai târziu din pușcărie să apară doar ca un. bătrânel insipid, incolor și fără miros, lipsit de măreția artificiilor costisitoare pe care cosmetica și medicina estetică le oferă cu generozitate celor ce vor să pară ceea ce nu mai sunt, adică juni.


(05 iulie 2020)

No comments:

Post a Comment