Thursday, July 23, 2020

Managementul divin

Managementul divin este o categorie cu totul specială, care arată că nu oricine este în stare să-și ferească țara de COVID 19, așa cum a făcut-o cel ce a practicat un astfel de management. Deja aceast concept mă face să mă îndoiesc de teoria darwinistă a originii omului, ca fiind descendent din maimuțe după ce a traversat o evoluție anume.
Eu mă îndoiam demult de faptul că m-aș trage din maimuță, mai ales că maimuțele au poponețul roșu și teoria că o maimuță sifilitică s-a desprins de celelalte și a evoluat spre a deveni om, m-a deranjeat teribil. Acum că în RDPK a existat managementul divin lucrurile s-au clarificat și voi dormi liniștit, fără să mă mai gândesc la prostiile pe care le debitează Jiji și nici la cum își aranjează masca pe mufă cel care are o plăcere nebună să iasă pe sticlă și să spună tot felul de platitudini. 


(23 iulie 2020)

No comments:

Post a Comment