Friday, July 10, 2020

Șabloanele la femei din televiziuni

Există femei în televiziuni care joacă rol de moderatoare, care de fapt îndeplinesc funcții de vătafi pe moșiile celor care le plătesc, femei care vor să audă de la invitați ceea ce gândesc ele că trebuie să fie răspunsurile potrivite concepției urmărite de posturile unde slugăresc cu sârg.
Dacă o vedem pe Eugenia VODĂ, aceasta are obsesia că în comunism musai toată lumea trăia rău, iar subtil dorea de la unii dintre invitați să primească răspunsuri din care să rezulte că într-adevăr invitatul trăise rău în comunism. De multe ori s-a întâmplat ca invitații s-o contrazică, mai ales că actorii și scriitorii mai speciali nu au dus-o deloc rău din punct de vedere material în comunism.
Sabrina PREDA de la Antena 3 era și ea într-un dialog cu un invitat și insista ca acesta să spună ceea ce ea ar fi vrut. Văzând că omul nu plusează pe ceea ce dorea ea, a devenit destul de insolentă și a schimbat tonalitatea insistând, ca în final să pună punct convorbirii într-un mod cu totul aiuritor ceea ce arăta că individa nu are 7 ani de acasă. Nu mă miră, că sunt sigur că a dat-o mă-sa la școală de la 6 ani.
Marinela MITITELU este o altă greșă din televiziuni care gâdilă dreapta, așa pe plăcerea șefilor de la Realitatea Tv și dă de pământ cu stânga, exact tot pentru a fi pe placul stăpânilor care o plătesc. Ea are niște modalități de a interveni peste invitat destul de brutale și de a întrerupe exact atunci când invitatul are argumente care-i răstoarnă Marinelei tot eșafodajul construit tendențios pe ipoteze false. De fapt când o văd pe această MITITELU comut imediat pe alt post că m-am săturat să-i văd limitele, fiind previzibilă de la început până la sfârșit. Pe vremea când Rareș BOGDAN era acolo la realitatea mă uitam la emisiunile lui că erau echilibrate și el avea talentul de a alege invitați și teme care să slujească perfect politicii postului. MITITELU nu are nici cultură și nici talent, iar ca moderatoare mie nu-mi place, tot așa cum nu-mi plac nici Eugenia VODĂ și nici Sabrina PREDA, deși o ESCA, o STOICEASCA sau o IOSUB sunt peste ele cu mult că știu meserie și au ce le trebuie să fie sus în ceea ce fac, nu penibile.
Nu prea știu eu cât de defavorizată a fost Eugenia VODĂ de comuniști. Nu știu cine ar mai angajea-o pe Marinela MITITELU ca moderatoare. Nici despre viitorul Sabrinei PREDA nu mă pronunț, căci dacă va continua tot așa, niciun invitat nu va mai da curs solicitărilor sale.

(11 iulie 2020)

No comments:

Post a Comment