Acum în vremurile de pandemie, am văzut cum pe sticlă s-au perindat tot felul de comunicatori, dar unii au avut o frecvență de apariție foarte mare, dând senzația că sunt mai mult vedete și nu oameni de decizie.
A vedea aceleași moace dimineața, la prânz și seara spunând chestii legate de un același subiect este ca și cum ai mânca dimineața, la prânz și seara vreo 5 luni doar ciorbă de burtă, chiar dacă este cea mai bună ciorbă de burtă, tot te saturi de ea și ți se face lehamite.
Este necesat=r ca de la un timp să se schimbe comunicatorii pentru a aduce acea prospețime a mesajului dată chiar de noile chipuri care emit mesaje.
În teoria comunicării se zice că mesajele sunt eficiente sau manipulează eficient dacă sunt clare, scurte, necontradictorii și spuse convingător. Analizându-i pe comunicatorii noștri din pandemie, nu prea au fost îndeplinite aceste condiții și nu au fost puține situațiile îân care s-au creat confuzii.
(23 iulie 2020)
No comments:
Post a Comment