Tuesday, July 14, 2020

Traviata cu COTRUBAȘ și DOMINGO

Pe data de 14 iulie 2020, ceea ce se urmărește și azi la ora Ro, Metropolitan Opera difuzează pe Internet spectacolul cu opera La Traviata de Giuseppe VERDI din 28 martie 1981, având ca interpreți pe:
Ileana COTRUBAȘ de 41 ani
Placido DOMINGO de 40 ani
Cornel Mac Neil de 59 ani
dirijor James LEVINE de 38 ani.
Acum vreo 20 de ani când am ajuns la Met la un spectacol Don GIOVANNI am mers la Muzeul Met și am cumpărat DVD-ul cu acest spectacol și am dat pe el 25 $. M-am lăudat în Ro că am așa ceva și o persoană s-a arătat impresionată, m-a rugat să i-l împrumut și așa am rămas fără o piesă valoroasă din colecția mea de DVD-uri cu muzică de operaă.
Este o interpretare de referință, iar acum mă aștept ca Met să livreze și altceva, adică un spectacol cu Maria CALLAS, căci vremurile acestea sunt tulburi, grele și absurde.

(15 iulie 2020)

No comments:

Post a Comment