Saturday, July 11, 2020

Anul 2002 sau un eșec anunțat

În anul 2002 aveam un proiect BRIE cu niște nemți, cu bulgarii de la Russe și noi cei din ASE și când am mers la Russe la un hotel, am văzut că noi hotel de 5 stele în București nu aveam ca acel hotel de 3 stele. Atunci le-am zis la colegi:
- Bulgarii ne-au luat-o înainte!
Nu m-au crezut, dar tot ceea ce s-a întâmplat mi-a întărit convingerea că nu am greșit, deși în sufletul mei mi-aș fi dorit să nu am dreptate, dar evidența nu am cum s-o schimb. Iată că acum bulgarii vor intra în 3 ani în zona euro, iar noi, plini de demnitate, vom privi superiori cum am eșuat, spunând că suntem marii învingători, exact cum a fost în al Doilea Război Mondial când am fost considerață țară învinsă și am plătit datorii la ruși de ne-am săturat, iar armatele de ocupație ne-au călărit până în 1957.
Concluzie: nu am avut manager pentru proiectul Intrarea în zona euro, deși guvernatorul BNR ar fi trebui să-și asume această calitate, dar insul nici eșecul nu și-l asumă ca păstrător milenar al funcției.


(11 iulie 2020)

No comments:

Post a Comment