Thursday, July 16, 2020

Despre un concert al lui Angela GHEORGHIU

Ieri, butonând telecomanda pe un canal era un tip care vorbea despre un concert al lui Angela GHEORGHIU care a avut loc la București într-o vilă superbă poziționată undeva pe lângă guvern. Spunea tiopul că 500.000 de persoane au vizionat concertul și că încă este disponibil pe Internet. Azi 16 iulie 2020 pe la 12,00 am intrat pe Internet să caut să văd acel concert. Nu mică mi-a fost mirarea să-mi dau seama că este enervat de dificil să identific link0ul unde se află concertul și să scap de aiurelile de reclame împuțite care inundă presa online din Ro, care te aduce într-un așa hal încât lași baltă intenția și treci să vezi spectacole de operă de la Metropolitan Opera sau de la Opera din Iași care se accesează fără vreo dificultate.
Am intrat pe contul de facebook al lui QREATOR și aventura mea a fost de-a dreptul lungă și fără succes, mai ales că tot ce trece de două click-uri devine nefrecventabil din punctul meu de vedere. Păcat că în afară de cele 10 poze cu artista și niște prezentări nu am reușit altceva. Proverbul unde dai și unde crapă li se potrivește de minune celor care au structurat așa de alambicat conținutul digital.
la o adresă apărea un anunț al concertului, dar trebuiau așteptate vreo 5 minute până când se deschidea aplicația. Mi s-a părut extrem de ciudată o astfel de abordare, când Internetul este plin de clipuri cu marea soprană interpretând sunt sigur bucățile muzicale de la QREATOR.


(16 iulie 2020)

No comments:

Post a Comment