Wednesday, July 29, 2020

Preparatorul și cercul de cercetare studențească

Organizasem un cerc de cercetare științifică. În vremurile când eram eu asistent universitar, mă zbuciumam să am studenții mei cu lucrări, să se remarce aceștia și să obțină premii. În naivitatea mea, am crezut că după 1990 lucrurile stau tot așa. Am organizat un cerc de cercetare și preparatorul XXL în loc să fie inima cercului, să aibă studenți cu clucrări, să caute să se remarce, ori nu venea când erau ședințele cercului, ori venea la spartul târgului. Nu m-a deranjeat și acest lucru avea să se răzbune peste ani, căci șuturile primite au fost răspunsul fără echivoc la o blândețe nejustificată, deși știam legende cum că sunt curve care au orgasme dacă și numai dacă sunt călcate în picioare de amanți.

(29 iulie 2020)

No comments:

Post a Comment