Wednesday, July 29, 2020

Preparatorul și colaționatul

Îmi venise ideea de a face un material în limbajul C, ceva cu lucru cu numere complexe, dar parcă nu cu utilizarea de OOP. Am scris împreună cu tânărul XXL un t4xt și trebuia tipăărit pe o hârtie bună la o imprimantă laser. Cu greu am găsit și hârtia și imprimanta, lucruri care sunt banale. L-am rugat pe preparator să facă el ultima citire și ultimele retușuri, căci mai rămăsăseră în material ceva erori de tehnoredactare. El mi-a adus materialul și încrezător 100% în om am dat discheta să fie imprimat materialul. Nu micămi-a fost surpriza să constat că tânărul meu colaborator nu făcuse remedierile. Trebuia să-mi dau seama că era sub demnitatea sa să facă așa ceva. De atunci nu am mai lucrat. Nu știam ce mi se pregătea peste ani și ani.

(29 iulie 2020)

No comments:

Post a Comment