Wednesday, July 29, 2020

Preparatorul și doctoratul

În vremurile de demult, când doctoratul mai însemna ceva, corifeii informaticii economice interplanetare au luat decizi ca tinerii absolvenți ai facultății de 5 ani, căci nu era masterat ca acum, să nu dea admitere la doctorat imediat după examenul de licență, argumentând că nu se uscase cerneala după diploma de licență...
Absolventul XXL ar fi vrut să dea admitere așa cum susțineu toți ceilalți colegi de promoție și cum mi-aș fi dorit și eu, căci întotdeauna am considerat că omul nu e ca vinul, cu cât e mai vechi, cu atât e mai bun. Deși am insistat și chiar i-am rugat pe corifeii informaticii economice interplanetare să accepte ca  proaspeții absolvenți să dea admitere, ei au fost de neînduplecat. Așa se face că din promoția aceea toți erau cu un an înaintea lui XXL ca progres în ciclul de derulare a stagiului doctoral.
Am insistat crezând că fac un lucru bun, deși nu știam că cele mai teribile umilințe îmi vor fi administrate peste ani, exact de acolo de unde nu mă așteptam, deși facerea de bine este f de mamă.

(29 iulie 2020)

No comments:

Post a Comment