Saturday, August 13, 2016

Șoferii calamitate

Ca să vezi în 10 minute 3 caramboluri este deja prea mult. Cu acestă ocazie am văzut că are plural cuvântul carambol. Pe autostrada soarelui am vazut numai singularul și anume un caracmbol. Niciodată nu-mi repetasem în minte un carambol, două caramboluri. Ieri am verificat pluralul, văzând pe cele trei.
Cauzele sunt în toate situațiile:

  • mașinile prea puternice, cel mai umil era ieri un Passat;
  • viteza prea mare pe banda a doua;
  • distanța prea mică dintre mașini.
  • clasic și fără dubii. 
Omuul pleacă în concediu și are și el niște obiective precum:
  • să  viziteze ceva;
  • să se relaxeze;
  • să cheltuiască plăcut bani;
  • deplasare fără stress,
  • mers fără grabă.
Dacă fiecare își face o planificare este rezonabil să ia în calcul ca deplasarea să se facă fără grabă. Orice altă ipoteză duce la:


  • stress;
  • viteză excesivă;
  • neatenție;
  • greșeli în condus mașina;
  • imprudență.
Nu mă institui eu în lup moralist, dar dacă tot timpul există cineva care să verifice planul de drum și să tempereze zelul, deja este un punct câștigat.



(14 august 2016)

No comments:

Post a Comment