Algoritmul propus este următorul:
- se joacă toate meciurile;
- se construiesc tabele cu echipele;
- la fiecare echipă se pun meciurile si punctele;
- rezultă talelele T1, T2, T3, ..., T 18 dacă sunt 10 echipe;
- la tabelul Tj vor rezulta K rânduri dacă s-au jucat K meciuri;
- la fiecare meci există 0, 1 sau 3 puncte;
- cu mecanismul de la LOTO se extrage un număr 1 sau 2 sau... K să zicem x;
- se va scrie o linie K+1 și la puncte se va trece numărul de puncte de la meciul x;
- se adună punctele și așa rezultă ierarhizarea finală.
Neciul
|
Carcateristaci
|
Punctaj
|
1
|
Meci cu echipa BETA, scor 3-0
|
3
|
2
|
Meci cu echipa GAMA, scor 0-0
|
1
|
3
|
Meci cu echipa ETA, scor 0-1
|
0
|
4
|
Meci cu echipa DELTA, scor 1-0
|
3
|
5
|
Meci cu echipa TETA, scor 1-1
|
0
|
6
|
Meci cu echipa FI, scor 2-1
|
3
|
7
|
Meci cu echipa OMEGA, scor 3-3
|
0
|
8
|
Meci cu echipa PSI, scor 1-0
|
3
|
9
|
Meci cu echipa SIGMA, scor 2-1
|
3
|
K=10
|
Meci cu echipa PI, scor 1-1
|
0
|
K+1
|
Punctele de la meciul 4
|
3
|
|
TOTAL
|
19
|
Iese din urnă numărul 4. Pe linia K+1 se trec punctele de pe acea linie, adică se trece numărul 3. Punctajul 19 care a rezultat dă ierarhizarea.
Așa cum multe lucruri sunt afectate de hazard, trebuie înțeles că este mai rezonabil un astfel de rezultat, decât unul trucat.
(09 august 2016)
No comments:
Post a Comment