Thursday, February 18, 2016

Mircea Badea și atitudinea lui

Despre Mircea Badea se spun foarte multe lucruri.
Jurnaliștii adevărați, vor analiza fără ură, părtinire și vor fi imparțiali cine este și ce face acest Mircea Badea. Știu despre el încă de când era elev la Liceul de Informatică Tudor Vianu, unde învățau și copiii mei. Știu și eu despre el că a fost student pe la Cibernetică, unde nu am auzit să fi fost un strălucitor. Cineva mi l-a arătat cu degetul, zicând:
- Uite-l pe Badea!
- Care badea?
- Ăla de la emisiunea lui Teo...
Era pe holul Ciberneticii și se pare că era într-o sesiune de examene, fără a trage niște concluzii dintre cele extraordinare, legate de performanța de cibernetician ale tânărului de atunci.
El a devenit un personaj prin faptul ca:
- lucrează la o televiziune de mare impact;
- are o măsuță;
- vorbește liber și live o oră;
- are o mare diversitate de subiecte;
- nu plictisește;
- este vioi și trăiește cu patimă subiectele;
- mai are și umor.
Asemeni lui Traian Băsescu;
-  știe să-i vorbească direct omului din fața lui;
-  se enervează ușor;
-  are arta de a   transmite;
- insistă pe subiecte;
- nu-și schimă atitudinile;
- dansează dar de unul singur;
- ridiculizează;
- are verbul la el;
- vocea lui spune toate sunetele, inclusiv pe r și pe R de mână și de tipar;
- nu se schimbă după bătaia vântului;
- are nenumărate procese la activ în tribunal, unele câștigate, altele nu;
- are idei clare și le exprimă fără echivoc;
- știe să îngroașe tușele desenelor.
Dacă mă enervez și dacă mă ambalez un pic, voi continua punand deosevbirile dintre Mircea Badea și Traian Băsescu. N-o fac acum, ci altă dată printr-o completare tot aici dar altădată, nu acum.Am urmărit emisiunile lui Mircea Badea, exact așa cum urmăresc toate emisiunile de pe cele 60 de canale cu care m-a blagoslovit RCS&RDS de-a lungul mileniilor., adică totul în 10minute, nciun minut mai mult niciunul mai puțin. Adica în medie 10 secunde pe canal, apoi schimb.
L-am prins cândva când vorbea de unul colonelul Turcesu.
L-am văzut cu altă ocazie comentând o poză cu două dame pe o plajă,
Aseară tuna și fulgera amenințător, în legătură cu nu știu ce.
trebuie spus că Mircea Badea are talent de actor. Joacă propriul său rol. Faătul că are audiență mare trebuie să le dea de gândit celor care fac emisiuni tot așa solo, cum este Radu Banciu pe B1 Tv, dar care am înțeles că nu este în direct, ci are emisiune înregistrată. Îmi aduc aminte de doi lupi moraliști care râdeau de toti care aveau bâlbe la televizor, ei nefiind în strare niciodată să aibe emisiuni live...
Personal, Mircea badea nu-mi place pentru că:
- si-a schimbat meseria pentru care și-a tocit coatele pe bămcile facultății asemeni lui Alina Mungiu;
- îmbătrânește;
- nu-și schimbă măsuța care a devenit enervantă;
- atacă mereu, iar când laudă tot atac este;
- după ora 24,00 are ziceri fără perdea;
- are grupul lui țintă captiv;
- a rămas celebru prin: TRĂIM ÎN ROMÂNIA ȘI ASTA NE OCUPĂ TOT TIMPUL.
Mă întreb ce ar fi Badea Mircea dacă nu ar lucra la Antena3?
Dacă ar lucra la Realitatea Tv ar face politica lui Gușe.
Dacă ar fi la România Tv ar face politica lui Sebastian Ghiță.
E chestie de transfer de notorietate în fond și la urma urmei.
Cu cât Băsescu devine mai mic, toată lumea trebuie să caute alt subiect pentru a critica, pentr a dirija ură și zoaie. Niciodată laudele nu atrag audiență.
ori, cum se cheamă emisiunea lui? În gura cui? A presei? care presă, căci presa a murit demult...

(19 februarie 2016)


No comments:

Post a Comment