- alegerea momentului optim de creare a conturilor pe retelele de socializare;
- stabilirea dialogului cu membri comunitatii universitare;
- continutul mesajelor si directionarea acestora;
- adresarea directa cu texte personalizate;
- crearea de teme de edzbatere care sa suscite interesul cat mai multor cadre didactice;
- alegerea de vectori de influenta cu putere de convingere.
Am avut posibilitatea sa intru indialog direct cu unii din cei cinci candidati de-a lungul timpului pe una din retelele de socializare si am observat deschiderea totala spre variante de solutii la problemele curente.
Mediile virtuale elimina restrictiile de resurse si creaza oportunitati nebanuite de a descrie activitatea prin:
- texte structurate;
- fotografii care marcheaza instantanee sub forma albumelor;
- filme ce surprind momente in miscare legate de evenimente.
Toate directionarile candidatilor spre comunitate au drept rezultat:
- acceptare prin LIKE;
- comentarii distincte;
- asocieri la raspunsuri;
- tematici proprii adresate candidatilor.
Like date de cei interesati in a cunoaste mesajele candidatilor sunt redate intr-o forma partiala in tabelul:
LIKE ale candidatilor
Ziua
|
TANTAU
|
Nicolae
ISTUDOR
|
Razvan
ZAHARIA
|
Gabriela
TIGU
|
Robert
SOVA
|
16 febr. 2016
|
238
|
-
|
|
-
|
|
17 febr. 2016
|
83
|
427+105
|
|
675
|
|
18 febr. 2016
|
52
|
-
|
|
-
|
|
19 febr. 2016
|
77
|
281
|
|
285
|
|
20 febr. 2016
|
55
|
416
|
|
507+50+11
|
|
21 febr. 2016
|
|
|
|
126
|
|
22 febr. 2016
|
42
|
205
|
|
|
|
23 febr. 2016
|
|
|
|
|
|
24 febr. 2016
|
|
|
|
|
|
25 febr. 2016
|
|
|
|
|
|
Se observa intensitatea diferita de la o zi la alta a accesarii paginilor de facebook ale candidatilor. Pentru candidatii SOVA si ZAHARIA datele sunt in curs de culegere.
Am convingerea ca si in zilele urmatoare retelele de socializare vor avea mesaje din ce in ce mai puternice.
(23 februarie 2016)
No comments:
Post a Comment