Friday, June 24, 2016

Nădușind la SAS GYM (005)

Și în acestă dimineață, parcurgând un drum pe o arșiță teribilă, adică pe 24 iunie 2016 pe la ora 9.00, având în minte modelul meu, m-am mobilizat pentru a alerga pe bandă 45 minute, din care 30 minute cu 5km/h și alte 15 minute cu 4km/h. Am mai lucrat înainte și la alte aparate așa cum m-am obișnuit deja, având câte 5 seturi cu câte 20 repetări, sarcinile fiind variabile, accest fiind pe lucru la picioare, pentru că este o problemă la articulația antebrațului drept. Am lucrat și cu gantera la banca Scott cu 10kg, 5  seturi de câte 10 repetări.


Azi Ionuț Silviu Crețu a făcut 500 de flotări la paralele dar am aflat și rezultatul referendumului din Anglia, care a ieșit din UE, cu 51,9% voturi pentru BREXIT.

(25 iunie 2016)

No comments:

Post a Comment