Observ că agențiile de turism fac prezentări ale excursiilor într-un mod neprofesionist, de parcă n-ar exista internet, unde se obține exact tot ceea ce are nevoie clientul, adică prețul total.
La o excursie trebuie să se știe:
- destinația, adică țara și orașele vizitate;
- durata excursiei;
- numărul de nopți la hoteluri;
- numărul de stele ale hotelurilor;
- numărul de mic dejunuri, prânzuri, cine;
- prețul total al excursiei și o defalcare;
- vizite opționale neincluse și costuri;
- servicii opționale altele decât cele minimale.
Ca să fie mai atractive, unele agenții nu scriu decât prețul care le convine și după aceea ca niște hoți la drumul mare încep cu tot felul de solicitări care seamănă cu costurile ascunse, adică sunt plăți pentru taxe aeroport, vize, prețuri pentru tot felul de ciubuce și taxe de stațiune și taxă de autostradă. Este un mod nefiresc de a vinde ceva, căci în mintea comercianților nu există decât ideia de a-l fura pe client. E bine și că se fac excursiile, căci au fost și gunoaie care i-au furat pe clienți care s-au văzut la aeroport cu buza umflată.
O agenție onestă trebuie să prezinte:
- prețul ca element cheie;
- țara de destinație;
- durata;
- numărul de stele;
- trasee;
- servicii.
(21 iunie 2016)
No comments:
Post a Comment