Sunday, August 27, 2017

De la patron, la executant

La sală unde făceam un fel de culturism de amatori, l-am întâlnit pe un tip lasiv, care se zbuciuma din greu să slăbească. La saună când din întâmplare ne-am potrivit, am intrat ăn vorbă și am aflat:
- înălțime 185 cm;
- vârsta 34 de ani;
- greutate acum 105 kg de la 140 kg;
- a fost patron, asociat cu un tip la o firmă de construcții;
- asociatul i-a furat și afacerea și nevasta;
- lucrează ca executant în construcții;
- vine la sală să dea jos excesul de kilograme;
- s-a vindecat de tot stresul și e optimist;
- vrea să-și refacă viața de la zero.
Am admirat tenacitatea lui și dorința de a fi învingător. Era un tip determinat și știa exact ce are de făcut. Venea seara după muncă la sală și avea rutinele lui din care nu-l scotea nimeni. dacă acolo mai erau unii care făceau conversație, el avea ritmul lui și nu intra în vorbă cu nimeni. Îl știau și doamnele care doreau să lucreze la bandă și nu-l deranjeau pentru că el alerga ca un  veritabil sprinter multe minute în șir. Când s-a desființat sala ajunsese la 110 kg și avea o condiție fizică de excepție. Nu-i curgeau pieile de niciun fel pentru că slăbise lent și natural. Sunt sigur că și după ce s-a mutat la altă sală a continuat același drum, căci era prea hotărânt să-și dovedească lui însuși că este foarte bun.
(28 august 2017)

No comments:

Post a Comment