Sunday, August 19, 2018

365 împotriva României: Sulfina BARBU o ministreasă cu limbaj de lemn nesofisticat

În copilăria mea era un cântec pe care-l interpreta Ion LUICAN, 
Foaie verde și-o sulfină,
La Tismana-ntr-o grădină,
Mi-a prins dorul rădăcină.
Când am auzit pentru prima dată numele de Sulfina BARBU la acest cântec m-a dus gândul. Nu am avut curiozitatea să văd într-un dicționar cum arată planta numită sulfină, căci mi-a fost de ajuns când am văzut-o pe politiciana Sulfina BARBU.
Sulfina BARBU vorbește foarte afectat, supărător de afectat.
Sulfina BARBU se vrea o persoană ce spune lucruri fundamentale, dar spune banalități.
Sulfina BARBU crede că teoretizează politici curente.
Sulfina BARBU vrea să fie impozantă, dar nu-i reușește.
Sulfina BARBU crede că răspunde la întrebări, dar n-o face.
Rar mi-a fost dat să întâlnesc persoane care vorbesc mult fără a spune nimic. Este rețeta casei la PDL, căci membri de partid lăsau lui Traian BĂSESCU finalurile apoteotice și concluziile decisive, ei doar croșetau pe marginea zicerilor lui ZEUS cum îi spuneau ei conducătorului lor mult iubit și stimat, adevăratul cârmaci, stejarul de Dobrogea, care scosese PD-ul din zona gri de sub 15% și-l adusese la putere, ceea ce n-ar fi făcut-o în vecii-vecilor sub Petre ROMAN.
Sulfina BARBU este acum trasă pe linia moartă, căci și-a arătat ineficiența de comuunicator al noului PNL condus de Ludovic ORBAN, partid care se vrea cu totul altceva de ceea ce a fost sub conducerea celor două femei-președinte și aici mă refer la Alina GORGHIU, respectiv, la Raluca TURCAN, conductoare care au stabilit performanța de a face dintr-un partid mare, un partiduleț oarecare, aflat acum în lultă cu USR care îi suflă în ceafă. Ca soldat conștiincios, știind că nu are nicio altă șansă cu alt partid sau în afara PNL, Sulfina BARBU, nu face altceva decât să aștepte zile mai bune. Cred că Sulfina BARBU trebuie să accepte că din urmă vin lupii tineri viteji, pătimași, flămânzi, dornici de funcții mănoase, gata să treacă și peste cadavre, fără a mai ține seama de nimic. Pentru politica românească, Sulfina BARBU este o prezență  discretă, fără expresii dure și care încearcă să argumenteze până și cele mai simple lucruri, ducându-le unde vrea ea.




(20 august 2018)

No comments:

Post a Comment