Saturday, August 18, 2018

365 împotriva României: Mihăiță CALIMENTE apărător doctrinar până când

Mihăiță CALIMENTE era un personaj plimbat prin televiziuni de n-am văzut, pentru că el avea un stil de a fi care nu spunea nimic, dar care ocupa ecranul eficient în a se scurge timpul. Vorba lui bolovănoasă și ușor greoaie făcea să nu se prea înțeleagă ce zice, deși lumea intruia că nu va zice nimic.
Mihăiță CALIMENTE credea despre el că este o persoană:
- puternică,
- interesantă,
- credibilă,
- misterioasă,
- respectată,
- valoroasă,
- creativă,
- eficientă.
În realitate, Mihăiță CALIMENTE era o persoană:
- folosită,
- modestă,
- predictibilă,
- ridicolă,
- ignorantă,
- credulă.
Toate aceste laturi negative au fost subliniate într-o intervenție telefonică în care Mihăiță CALIMENTE a făcut dovada că nu știa pe ce lume se află, căci a bâlbâit minute în șir, fiind strâns cu ușa de jurnalistul care tot dorea să afle prin ce comisii din Parlament a făcut parte. Era atât de aproximativ acest Mihăiță CALIMENTE încât mi-am adus aminte că l-am văzut pe aeroportul din Timișoara mai anii trecuți și era așa plin de el, că nici nu mi-am închipuit că unui om i se întâmplă și așa ceva. Mihăiță CALIMENTE a fost trecut pe linie moartă în PNL și la nici 24 de ore, s-a dezis de toată credința lui cea PNListo-PDListă și a îmbrățișat automat doctrina de la ALDE, devenind un soldat credincios al acestei armate, dar interesul televiziunilor pentru el a scăzut că ALDE are altă tipologie de comunicatori, iar TĂRICEANU este mult mai grijuliu cu imaginea partidului său.

(18 august 2018)

No comments:

Post a Comment